Sioutis Leather
0 Καλάθι
Κλείσιμο

ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ:

Μερικό Σύνολο:

Πολιτική επιστροφών για πελάτες.

Πολιτική Επιστροφών


Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη όποιων ελαττωμάτων σε προθεσμία δύο (2) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.


Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη. Ισχύει όμως αναλογικά σε πωλήσεις από φυσικά καταστήματα όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του είδους στην οικία του αγοραστή.


Επιστροφές Προϊόντων


Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται διαφορετικά προϊόντα από αυτά όπου έχει αγοράσει ο πελάτης, την χρέωση επιστροφής αναλαμβάνει η Εταιρία μας. (www.sioutisleather.gr)


Σε περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα προϊόντα είναι ελαττωματικά κατά την παράδοση στον πελάτη την χρέωση επιστροφής αναλαμβάνει η Εταιρία μας. Στην συγκεκριμένη περίπτωση θα γίνεται η αλλαγή εντός 1 εβδομάδας (7 ημερών) από την παράδοση στον πελάτη.


Με κάθε αγορά δερμάτινου ή γούνινου ρούχου αποκτάτε και δυνατότητα αλλαγής! Εντός δύο (2) ημερών και χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή μεγέθους! Η αποστολή του προϊόντος στην εταιρεία μας θα γίνει αφού μας ενημερώσετε τηλεφωνικώς στο 23310 28830 ή μέσω mail στο m.sioutis@gmail.com. Η συσκευασία του προϊόντος κατά την επιστροφή πρέπει να είναι τέτοια που να εξασφαλίζει την ασφαλή μεταφορά του και σε παρόμοιο όγκο με αυτό που σας έχει αποσταλεί. Το προϊόν πρέπει να επιστρέφετε στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία μαζί με όλα τα συνοδευτικά που υπάρχουν μέσα στη συσκευασία και την απόδειξη αγοράς. Επίσης τυχόν ετικέτες που συνοδεύουν το προϊόν πρέπει να υπάρχουν. Η δυνατότητα αλλαγής παρέχεται για μία και μοναδική φορά.

Σε περίπτωση που χρειαστεί να αντικατασταθεί για 2η φορά ένα προϊόν, τα έξοδα της ταχυμεταφοράς τα επιβαρύνεται ο πελάτης.


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων σας δε γίνεται επιστροφή χρημάτων, αλλά αντικατάστασή τους ή αντικατάσταση με άλλον προϊόν ίσης αξίας εάν έχει εξαντληθεί. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος στην εταιρία, καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία.


Επιστροφές γίνονται δεκτές με την προϋπόθεση ότι:


- Επικοινωνήσατε την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη με τα κεντρικά γραφεία της sioutisleather.gr αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού αγοράς όπως και την αιτιολογία της επιστροφής.

- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους.

- Το προϊόν συνοδεύεται από φωτοτυπία της απόδειξης λιανικής ή δελτίο αποστολής αν αφορά τιμολόγιο.

Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής στο mail σας από την sioutisleather.gr η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι:


Σιούτης Εμμανουήλ, Εδέσσης 6, Βέροια, ΤΚ 59131


Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με τα γραφεία μας αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 23310 28830 ή στο mail m.sioutis@gmail.com .


Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως αφενός με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και αφετέρου τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Όλα τα δέματα ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως. Σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε mail και επικοινωνήστε άμεσα με τα κεντρικά γραφεία εντός 24 ωρών από την ώρα της παράδοσης.


Αν διαπιστώσετε πρόβλημα σχετικά με το περιεχόμενο της παραγγελίας ή διαπιστώθηκε κάποια δυσλειτουργία στο εμπόρευμα τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εάν το εμπόρευμα επιστρέφεται εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.


Αν κάποιο προϊόν βγει ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική (από την παραγωγή) το επιστρέφετε με έξοδα της εταιρίας μας. Οι επιστροφές από το εξωτερικό θα γίνονται με απλό ταχυδρομείο και θα σας επιστρέψομε τα έξοδα όταν παραλάβουμε το προϊόν. Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και επιστρέφετε πίσω στον πελάτη πάλι με έξοδα της εταιρίας μας. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίδιας αξίας. Για να δεχτούμε μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην είναι από κακοποίηση του προϊόντος. Αν διαπιστώσουμε ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του ιδιώτη το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.


Η Εταιρία μας δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση βλάβης του προϊόντος μετά από κακή χρήση του πελάτη.